fiskarna simmar i vattnet

hej.
jag lyssnar på joe jonas (från jonasbrothers). jag älskar camp rock och egentligen älskar jag nog jonasbrothers också, bara för att dom är med i den filmen. erkänn att dom faktiskt är lite underbara. jag VILL liksom vara en nioårig liten plupptjej som är kär i en av jonaserna. men nu är jag istället några år äldre och sitter här o lyssnar på joe's nya skiva(?). detta faktiskt endast för att den var med på spotify's startsida men nu är jag fast.
eller ja, har egentligen bara lyssnat på en låt, flera gånger.
nog om det.

idag vare faktiskt värt att jag tillslut pallrade mig iväg till tyskan. det va lite stelt till en början men nu efter så har jag kommit på att tyskarna var ganska underbara. iallafall dom jag pratade med, gulliga. är nästan lite taggad på att följa med till hamburg nu typ. CRAZY. jag ska tänka påre..
nu kom en dålig låt. ska sätta på camp rock musik istället <3.

nu. cirkus en halvtimme senare eller nåt. lyssnar jag på di leva. bra grabb.
har fortfarande inga party bilder att bjuda på, men denhär är från nollningen baxad från malle:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0