throw away your television

jag har endast haft en emoeftermiddag idag. eller emokväll mer kanske.
annars har jag varit jättteeeglaaaa. det var ett äventyr idag i skolan eftersom det hade svämmat över i rummen vi har våra skåp. alltså fick vi inte gå in dit på hela dagen och jag bar för första gången i hela mitt liv med mig jacka och väska HELA dagen i skolan. det var faktiskt oväntat underbart. matten VAR ett cp, fattade typ 50%. MEN FICK VG PÅ MITT MATTETEST. jag ÄR lycklig. sjukt oväntat. musiken var ett cp men kuli. på mentorstiden vann jag över jessica på iphone-tp. historian var trött men gosig. sennnnn sprang jag o ejeby runt i regnet tills vi kom till sickla där vi fikade o cp. träffade clarre&simme. hade styrelsemöte i kyrkan. var glada & allvarliga. åkte hem. dog av emohet, hatade tyskan. gjorde tyskan (läxan) och nu sitter jag här mycket gladare än för någon timma sen.
nu ska jag studsa ner för trappan in i duschen. (lol) (LOL ATT JAG LOLAR HELA TIDEN) (lol att jag använder ordet lol hela tiden)
sen ska jag sova.
imornbitti ska jag ha en 80 minuters lång lektion med tyskarna som är i skolan, det kommer MINSANN bli stelt. jag är rädd. men duktig som går iallafall. (det är lättare att tänka så) efter mycket om och men.

här är en vacker webcambild på mig och min bästis när vi lekte i helgen. (lol) visar denna pga. bildbrist.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0