SPRÄNGT VARE HÄR

 

dethär. mina vänner. är min cpfrostsprängdabatteriklocka. den FICK damp. dessvärre var jag förmodligen inte med vid händelsens förlopp, isåfall var jag inte så uppmärksam.
för några dagar sedan vilade mina ögon av någon händelsevis anledning, på denna gamla alarmklocka jag tidigare haft bredvid sängen men som nu står på mitt skrivbord. jag tyckte mig se en otroligt stora dammflingor(?), men vid närmare beskådning visade sig detta vara något helt annat än damm. nämligen resultatet av en batterisprängning. dessa flingor var alltså någon slags förtorkad batterisyra? jag är ju ingen naturvetare så närmare än så kan jag inte gå på ämnet.
galet tyckte jag iallafall att det va. och framförallt trist att det lämnade en syrsaltfläck på mitt skrivbord. jag ville självklart slänga detta cp till klocka, men mamma skulle bestämt återuppliva den och borsta rent den.

idag står klockan inte längre på mitt skrivbord, men jag tros ha skymtat den (ALIVE UTAN FROSTSKADOR) på mamis skrivbord.
hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0