spindelllll

fasen också.
jag gjorde en hallonpaj när jag kom hem. fastän att jag inte fick. (för mig själv)
dom är ju så oemotståndliga.
och imorn är det kanelbullensdag. kommer definitivt äta en bulle.
och på onsdag ska jag fika i skogen med jessie. mycket socker. dessutom har jag tydligen konditionstest varje dag. helvet.e. ååååh jag ska FÖRSÖKA lova mig själv att gå ut o springa imorn. lite sådär halvfrivilligt.
det kommer inte hända. attans.
mmmmmmen.
jag var på fett bra humör idag påvägen hem. hoppade lite tyska, men nu ska jag läsa extra mycket i min bok för det! jag såg en civilpolis, eheee. det va ett magiskt moment.
efter pajbakningen kollade jag på Finding Neverland, gosig. mörkt det är ute.
snart ska jag plugga matte, och kanske lite tyska.
men först ska jag sätta på te och skära paj till mig och papi. hejhopp.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0