Mylo Xyloto

hoppi.
om en kvart ska jag traska iväg till tåget. i MÖRKRET. och kylan.
annars sitter ja o lyssnar på coldplays nya skiva. fick den i brevlådan idag från cdon. (mmmmmmmmm<3333333) älskar att få cdonpaket.  JAG FRYSER OM FÖTTERNA. men dom ända överlevande raggsockorna som finns kvar i min garderob har cirkus 5 hål i sig. stora. så jag är lite otaggad.
ska hitta några andra vettja.
min family åkte imorse till landet. så jag sitter här å huttrar i min ensamhet.
men ja. japp.
i onsdags på volleybollen på idrotten råkade jag o isa någongång hoppa in i varandra. hon, med armbågen i högsta hugg och jag med huvudet och framförallt örat studsandes in i henne. jag TRODDE att mitt öra hade dött. det sprängdes liksom av smärta. efter typ en halvtimme avtog det och svullnade istället upp litegrann.
nu ere normalt fast lite ömt!!!!!! plupp.
nu ska jag gå hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0