mmjahaja

åh, jag bara sitter å hetsar rhcp, prince och heath hela tiden. det är jobbigt att leva idag.
och alla andra dagar. när man hetsar. o känner sig lite halvolycklig oavsett allt i hela världen.
jag vill bara läsa i min bok. men istället har jag en tyskahemskbok (som jag inte fattar någonting av) och en ännu ovald engelskabok på halsen. jag smygläser i min "riktiga" bok och försöker att se den som en belöning, att jag måste läsa någon skolbok innan den skönlitterära. men jag fuskar hela tiden. alltid faktiskt. och det suger ju.
jag exilade lite på pianot för, fast det lät lite mer brutalt än nationals inspelning. aja. det är iallafall samma toner liksom. o dom e ju fina.
nu ska jag dö.
hopphej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0