major

hepp.
idag har jag börjat på och gjort klart min medeltidsmindmap. det är nästan det enda jag har gjort. förutom att vakna hos ejeby, äta en mackis påväg till tunnelbanan, träffa isa i någon timme o planera redovisning o kolla youtube, åka hem o småäta mackor eller choklad titt som tätt.
nu kollar jag på vem kan slå filip o fredrik o ångestar över allt jag INTE gjort idag. har liksom gjort EN enda läxa hittills............... aja. trÅKIGT att höra om.
på tisdag har jag konsert. och imorn massa rep. denhär veckan kommer nog bli galen. längtar tills den e över. men är lite taggad också. ja då vet ni.
igår var jag på klädbytegos med en bra bunt, sen gosade jag hela kvällen med mer sött o spel. i fredags såg jag Midnatt i Paris och den var alldeles jättemysig o bra.
NU ska jag dö.
purri

bilden e vanjas o hon e elak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0