kids on the run

hej.
jag är lite emo.
har haft en emodag. eller egentligen har jag nog mest inbillat mig att jag har haft det. för först varen helt ok, försov mig men det gjorde inget, då slapp jag engelskan liksom. sen kände jag mig lite allmänt rastlös på historian, samhället va kul. musiken var lite emo och sen blev det bara mer emo på tyskan. terrade extremt efter denna trista, långa, sista lektion. och det blev inte bättre av att jag tänkte emotankar hela 80 minuter långa lektionen. alltså typ i stil med "shit det har bara gått 26 minuter på lektionen hittills", "om jag går på toa kanske det kan flyga förbi 20 minuter?", "helvete han FÅR inte peka på mig nu, jag kan ju verkligen inte dendär cpgrammatikmeningen" & "gud va jag är ett mobbat cp som inte tar emot en tysk (när resten av min tyskagrupp gör det, nästan alla iallafall) jag vill dö."
så jag blev emo somsagt. och sen på bussen trängdes jag in av massa random gubbar o tanter som luktade så himla onajs, och en tant typ satte sig i mitt knä och va helt cp. sen när jag skulle hoppa in i ersättningsbussen till tåget så ba dödar en jävla gubbjävelvakt mig och skriker att NU SKA DENHÄR BUSSEN ÅKA, och ba blockerar vägen framför dörren, trots att jag VERKLIGEN va där före honom (och alltså hade hunnit åka med).
sen hade jag inga pengar att köpa något o tröstäta på, för min plånka hänger ju fortfarande på tork här hemma, och allt innehåll med. väl på tåget så luktade det skunk och såfort jag gått av typ sprang jag hem för att det var så kallt.

nu lyssnar jag på lite emolåtar. så jag kan leva ut mitt emomode.
glatt inlägg. vet.
hej.

Postat av: offfffffi

hahahha skrattade åt tanten som satte sig i ditt knä. får bilder i huvudet

2011-10-17 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0