it's not unusual

om jag inte ser helt fel så är marken blöt vilket tyder på att det har regnat (mums). och jag har faktiskt pluggat lite matte, visserligen gamla tal som jag redan borde ha gjort, men jag måste ju ändå ta igen nångång liksom. och sen ska jag läsa lite shakespeare, kolla på jersey shore om jag hinner, duscha och tillsist läsa i min tyskabok när jag går och lägger mig. (vill egentligen läsa bob men har inte ens börjat, egentligen, på tyskan så måste göra det nu).
på onsdag kanske jag o jessi ska leta upp en skog och köpa med oss te och nåt gott och sitta där o hare bra. kanske plugga lite musikteori. är taggad. då är nämligen det värsta denhär veckan gjort, essayn och de tre första jobbigaste dagarna på veckan. sen ere bara torsdag o kör, fredag och sen löparö. åååh. är sjukt taggad.
nu ska jag lyssna på tom jones och göra lite mer matte.
hejjjjahejja!

ett jättegosigt hus jag såg i barca när jag va där me familyn för snart fem månader sen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0