give it away

mmmmmmmmmmm.
helvete va bra det va igår. får lite panik när jag sitter här o sönderlyssnar massa redhotlåtar och tänker på deras andra konsert idag, som jag INTE är på. shitttttttttttttttttttttttttttttttttt. vill verkligen vara där igen. fast på golvet. men det va verkligen bra ändå. det är otäckt att tänka på att dom är typ drygt 30 år äldre än mig och alltså inte kan hålla på tills jag dör. trist. alldeles för trist.
usch nu blev jag ledsen. på riktigt.
tänkte göra ett jättetaggat inlägg om hur jag för några timmar sen knapra på en halv gurka, och att jag direkt efter skolan åkte hem o gjorde våfflor med pappa. och några till inlägg om en random klocka som sprängts av ett batteri (på mitt skrivbord) men får göra det någon annan dag. kanske sen.
måste plugga matte nu.
och lyssna på rhcp.
helvete lars-olof.


Postat av: vilma

SÅJAAAAAAAAAAAA



åhhhh ♥♥

2011-11-09 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0