even you, brutus

hejjj
jag e megatrött. halvsov hela vägen till skolan och somnade nästan (PÅRIKTIGT) på musiken samtidigt som jag sjöng. slutade tio minuter tidigare på tyskan (LYCKAAAAAA), alltså 16.30, för att hinna trycka i mig en kycklingcurrymacka för att sen springa upp till musiken och sluta klockan 6 efter en dryg timmas extrarep. mumma. sen smaskade jag glatt i mig en fet middag me pappapap och här sitter jag nu fortfarande mätt o belåten. jag ska inte prata om min ångest (plugget) men, om man säger såhär. det ser MÖRKT ut. imorgon börjar jag med matte, jippppppppppppppi. MEN, jag har iallafall något att se framemot.
REDHOTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttttttttttttttttt på kvällen. MmmmmmmmmmmmmmmmmmMMMums. epic.
HEJDÅ. nu ska jag eventuellt sova. JUSTE ska läsa i min tyskabok, det heter, översatt till svenska, "När Hitler stal den rosa kaninen". mm, mycket frisk.
hejhoppi.


(GÄNGET. innan bussavgången 40 minuter senare)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0