eaaaaaasily

hej.
jag dricker te ur min buddhakopp. blir faktiskt riktigt glad när jag beskådar denna fantastiska kopp.
har precis avslutat en typisk torsdagsmiddag (iomed kören), två stadigt rostade mackor med ost o tomat. MMMMMMMMMmm. och så en liten kaka på det. (köper&gömmer kakor på mitt rum så dom inte äts upp av min familj (oj va tjock jag låter, har faktiskt bara gjort det en gång, men jag gillare) ja.)
det är typ hysteriskt va taggad o motiverad jag blir av å lyssna på redhot. efter konserter blir man alltid lite extra (över det vanliga) taggad och galen i det bandet/artisten. och nu ÄR det verkligen så. igår liksom, råpluggade (iallafall om jag man jämför i vilken takt jag brukar plugga när jag är extremt uttråkad) matte inför mattetestet idag, isolerad med mina hörlurar och rhcpmusik, ensam i köket. vid 12snåret. braaaaaaa.
fast sen så gick det ju inte så jävla bra på mattetestet ändå, hahaha. AJA.
svenskadiskussionen har jag ingen direkt uppfattning om huren gick. kändes som vi pratade i 5 minuter när det gått  25. cRAAAAAAZY.
teorin var också lite lol. ofta vi hade oförberett "prov" IGEN liksom? hon e galen.

jahej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0