blommorna

ALOHA.
min dator och sj's hemsida är INTE vänner. och har aldrig varit det. jag får liksom inte ens upp avgångtabellen..
aja. min värld är lite emo just nu. fast på fredag är den glad igen. för då är matteprov, musikteoriprov & kommunismredovisning färdiga. ÄR TAGGGAD.
sen ere höstlov. som är jättejippikul förstås. förutom att jag har typ 3 miljarder läxor som jag liksom MÅSTE göra, in ens kan låtsas göra och sen dö utan jag MÅSTE verkligen.
JAJAJAJaj.
igår hade vi höstkonsert i berwald. det blev himla fint faktiskt. när min körklass sjöng var jag den enda som inte var helsvart, (förutom marri som i sista stund tog på sig en svart tröja med lite blommor på typ). själv hade jag en lysande orange/brun/gul tröja ovanpå mina svarta bralls o tröja. det va lite stelt.
jag vill kolla på planet earth på naturkunskapen igen på fredag. det kommer vi nog inte göra :((((((( det är verkligen underBART att göra det.
men nu ska jag dö lite.
hopphepp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0