alfapet

hejhejhallå.
jag är fruktansvärt trött och har en extremt jobbig värk i ryggen. anar att den kommer ifrån den ena av dagens bussresor, 40 minuter sittandes i en busstrappa utan att luta sig bakåt. verkade ok då men KÄNNS nu.
men jag ska inte klaga. helgen har varit alldeles för bra nästan, eller ja alltså löparö med gamla gullisar är himla fint. så jävla tungt för att sammanfatta det hela. (hehEHhehe OFFANNN. lol (måste sluta lolllalalla))
nu har jag dessvärre himla mycket plugg. till att börja med måste jag skriva en sida lång presentation om en låtsaskompis på tyska tills imorn. jag ÄR taggad.
sen ligger jag förstås efter i matttttten och blablabla. plugg ÄR tråkigt attt höra om. men det är svårt att INTE prata om.. okej. ja.
men mm. löparö va mums ja. tisdag blir bra hej. veckan e lång o jobbig men helgen blir också bra. mmmmm. jag är faktiskt taggad.
NU SKA JAG SKRIVA OM OLLE (min sjuåriga låtsaskompis) (PARANTES TILL CLARRE: jag skriver inte om din ollegull, kom på nu att det kanske låter som honom, för jo han är väl sju tillomed? men nu kan jag ju inspireras av Olle. hihihhihihii!)

hepphopp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0