0

hej.
igår hade vi "nollning" av våran ettklass. det va roligtttttt. även fast bara halva världen kom. först hade vi någonslags poängjakt som faktiskt blev himla bra, och sen träffades vi på kvällen.
nu har jag försökt lägga upp en nollningsfilm på fb (för ettorna) i tre timmar. det funkar inte. BLIR FRUSTRERAD. dessutom har jag pluggat JÄTTElite verkligen. försökte plugga matte någongång vid 4. jag slutade efter att jag endast åstadkommit TVÅ tal, som jag sen såg var på en sida vi inte ens skulle göra..
tänkte läsa i min tyskabok, men den är så hysteriskt trist.
läste ut vips så blev det liv av bobbbbb i typ förrgår. den va fin.
igår råkade jag lägga min väska/tygkasse i en pöl, väldigt omedvetet. upptäckte detta cirkus en kvart senare. vid detta tillfälle hade alltså halva väskan, och innehållet, hunnit dränkas. trättade påsen förut och det mesta verkade klara sig fint, men min plånbok vägrar torka, trots att jag hårtorkade den i en kvart tidigare idag.
annars vare bra. ja hej.

juste hade högmässa idag också. det va lite småtrist. men kakorna var goda.
här har ni jessica, malle & isa igår innan nollningen. wearing black ofcourse.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0