nick of time

tänkte bara säga att nej jag har inte alls ångest inför historiaprovet.
och, jag har 86 inlägg kvar till mitt 1337:e inlägg. 85 med dethär.
och eftersom det ämnet har blivit så intressant så kan jag även berätta att jag sitter hemma forever alone idag igen. övergiven som vanligt sitter jag här vid köksbordet och finner lugn i att bläddra i vårdguidens tidning.
min ineffektivitet är riktigtriktigt jävla grov och har varit det de senaste 6 timmarna. känns jäkligt värt.
taggar morgondagen!!!!!!!!! ska åka till skolan på en teorilektion som är inställd och göra en kanon (vet inte riktigt hur det ska gå till men det fixar sig nog.) äta någon gammal grå firre till lunch. ha svenska och återigen få massa kritik på ens dåliga text. ha matte och läxtest och ångest och lite mer ångest, och sen börja på nytt skit i matten. sen åka till kören och dö och ha FET ångest för att jag inte pluggar historia. för att sedan åka hem och lägga mig i en hög på golvet och hata att leva.
hahah. jag är INTE bitter!

nä nu ska jag väl dyka ner i historiabokens förtrollande värld.
hej.

Postat av: Anonym

Klockan är sent :) Gå och lägg dig<3

2011-12-01 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0