what if GODDDD wAS one of UUUUUUS

hejjjjjjjjjjjj.
det är trist när bloggen dör. sådäribland.
och nu kommer den föRModligen dö lite till eftersom jag åker till göteeeeeeeelaaaaaaborg imorn.
men. ahrå.
iförrgår sov jag hos annA. gosigos. igår SIMMADE jag, tänkte först träna men pallade inte så simning kändes minst lika flitigt! efter det hälsade jag på min syrra på hennes jobbbbb, fick en gratis varm choklad och åkte hem. där jag kastade i mig två phille+majs mackor och åkte igen. träffade joppe, tittade på en leskig, crazy film: RITUALEN. fikade me henne på alberts dit även hannah kom och sen åkte jag hEMMMM. sov tills kvart i ett. gick upp. var galen. blev trött. åt frulle. åkte in till stan. träffade joppe & anna. satt i solen och åt en halv muffins. det var VÅR. iallafall en stund. sen for jag till bromma. till jessi. cpppppppppp. vi var galna. näe. men cp minst sagt! och gjorde en JETEEEEEGod äppelpaj. ååh. mums.
nu ska jag dö. och packa. imorn ska jag upp NIO. herre. gud.
pussssssssssssss

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0