toRTILLAAAAA

HELLO.
jag tänkte pRECis skriva något jättetråkigt men ångrade mig som tur va.
när jag skrev förra inlägget TÄNKTe jag även där skriva något som jag inte skrev. fast det var inte tråkigt. jag typ "skämdes" lite bara.
jag tänkte skriva typ "ÅHeERREGUD. jag är verkligen galet mätt. har precis tryckt i mig 3 goda avocadomackor så nu orkar jag inte äta." och så tänkte jag skriva att det var mitt största problem for the moment. men jag ångrade mig när jag hörde hur det lät. men nu säger jag det ändå, bara för att berätta att jag sitter och äter middagsmaten mor&far åt för några timmar sedan, NU istället. och jag vill verkligen berätta hur sjuuuukt gott det är.
om ni vill veta så är det en cpgod tortilla pappa gjort, (inte tortillaBRÖD alltså utan TORTILLA) och den är verkligen underbar. PLUS att jag äter lite enkel sallad med dressing på, och egentligen brukar jag inte gilla dressing så mycket, tycker det känns onödigt typ. men denhär är HEEELT UNDERBAR. jag typ dör.
på tal om mitt "ändå" några rader upp, så talade offan om för mig i en liten minibitchfight vi hade typ, (hahah), hur detta kluriga ord stavades. men jag har verkligen glömt om det va med e eller ä. så därför fortsätter jag mina inlägg med min bristande svenska.
hejHOPPPPP

Postat av: offffffffffff

ä :)



INGET BITCHIGT MENAT. HEJHOPP. :D:D::D:D

pusss <3

2011-03-23 @ 22:12:13
Postat av: pPPPPppPPPpPpP

hahha okej. DET SKA JAG KOMMA IHÅG. Ä SOM I ÄNDA. heh

puSSISI <3

2011-03-24 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0