stick to your voice

hej.
asså jag e ju inte såhär galen eller så. eller jag var det förut. (nu pratar vi alltså kommentars-galenhet inget annat. för annars blir det nog en större diskussion och påståendet i första meningen may not be true) typ sisådär 2007 så skrev jag massa töntiga inlägg och jag skämde verkligen ut mig själv. hahaha. fast det är lite kul. och jag kan liksom stå för att jag va en tönt nu såhär efter. huRsomhelst så skrev jag typ alltid då "KOMMENTeRRAA DÅÅ, jag BLIR LEDSen!!!"?!"?!. för då trodde jag att jag va en reaL blogger. nu vet jag liksom att så är inte case:t. jag är bara ett simpelt cp! men det är okej. men bara så att ni VEEEEEET. så får jag mer livsglädje av kommentarer. ett simpelt "K." funkar. just nu ere liksom bara vilma som kommenterar när hon tycker att jag uppmärksammar semmeldagen mer än kvinnodagen. vilket är FINT vilma, hHE. (förresten håller jag alltid på att skriva Wilma istället för Vilma. varför heter du inte med W?)
aaaaahrå.
annars så har jag idag haft piano, som nuförtiden blir mer och mer gosigt typ. jag kommer dit och är alltid gla, så om bekymmer finns så förtränger man dom där. har haft matte med markus för första gången på två? kanske mer, veckor. det va härligt! eller ja, måttligt iallafall. markus e braaaaaa iallafll.
jag dör LIte för att detta är ett långt textinlägg. men jag skyller på er. för det är så mycket enklare att skylla ifrån sig än ta eget ansvar! hejja! sen så har jag läst i Flyga drake - The Kite Runner. den är så braaaa. snart färdig. dessutom berättade jag hela historien för mamma, eftersom det bara var vi som åt middag idag. och hon blev verkligen faST. helt galet.
aja. gillar ni mina paint-bilder förresten? för det gör typ jag!
jag kör paint á la Kissie liksom. det är såreskava.
hejppppp.

Postat av: malle

k

2011-03-10 @ 20:26:34
Postat av: VVVVilma

därför att det är coolt! det är avantgarde! det är nyskapande! det är outstandig!



... eller va tyckeru?

2011-03-10 @ 22:18:02
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0