oheERRgud. kom precis på att bilden är aptråkig

HOLA miamo annAAA. jag har ingen aning hur detdär i mitten stavas. så I took a WIIIIIILD GUEESSSS och ba körde. här sitter ja. o chillar. jag orkar verkligenverkligenverkligenverkligenverkligen inte plugga. vilken tur att jag inte har geografiprov imorn. då hade jag dött.
ÅH. nu studsade "Mr. Sandman" upp på min feel good lista. jag shufflar liksom. jag blev verkligen gla.
kan även informera er alla om att ända/ändå eller vare nu va, stavas med Ä och inget annat. detta har språkpolisen koffelanebinkebane informerat mig om!

för någon timme sedan var jag mitt uppe i en konsert med körklassen min+9EF från af.
det blev helt ooooook tillslut. wiiiie. tur att vi inte dOg eller nåt.

i söndags någongång när jag borde pluggat satt jag o kolla på massa bilder i gamla pärmar. hittade en hurtig bild på mig när jag huttar typ flädersaft ur ett snapsglas. that's the stuff liksom. jag vet att bilden är lite suddig, men det är la härligt.

cp!


Postat av: offffffffffff

fast inte ända. Ända syftar på röven. e används typ när man säger "jag var den enda som var där" och ä= rump och typ vid avstånd typ "jag var ända där borta" . Tror jag. Den är lite osäker. pruttttt. <3<3<3<<3<3<33<3< kärlek till dig palm

2011-03-24 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0