KuLLIIIIIII

hejhejhejhejhej. förlåt för att jag dog.
men jag har haft 3 prov denna vecka. så allt har varit lite crazyy.
idag åt jag glass i solen med jorun och jessie. så jävla vÄRt med sol. påvägen hem för att äta och sen åka till pianot var min kropp galen. jag frös som en galning och svajade lite lätt upp för backen, när jag andades gjorde det så ont att jag fick stanna o hosta så mycket att det lät som jag kvävdes. jag ville NÄStan ba lägga mig ner på marken och liksom nU dör jag. draMa. haha......
men jag lyckades ta mig till dörren. DÄr hittade jag tyvärr inte mina nycklar, och plus alla galenskaper så blev jag hysteriskt kissnödig. jag började rota i väskan, detta slutade med att jag kastade den på marken, och var så arg så att jag började prata med mig själv. sen hittade jag alltså in, gick på toa, och tryckte på mig 2 lager tröjor + byxor, satte mig i fåtöljen med två filtar och här har jag suttit sen dess. med undantag att göra lite soppa. och en gång koka te.
fett värt och KuL att läsa ett helt inlägg om hur synd jag verkar tycka om mig själv.
fast egentligen gör jag inte det. mest kul att skriva GALNA historier från min vardag. denna var vild som ni ser.
åh mitt huvud är så varmt och uppsvällt (inombords.. haha) vill bara stoppa huvudet i en kall pool och känna mig som ny.
jag måSte ju liksom kunna åka till löpare på fredag. annars. blir. jag. galen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0