Ja sa Ja

hEjl0
idag har jag pluggat matte. som ett gALet lochnessmonster.
for the moment sitter ja å lyssnar på miike snow med min bästis jämte mig, min miniräknare.
hen e lite trasi(g) då jag tappat hen ett antAl gånger. MEN. hen klarar sig fint ä/e?ndå. (mina fingrar fick inte damp i ordet innan denna parantes, jag har lite svårt med SPRåket bara.)

annars så har jag någongång denna helg suttit o ritat i min gosebok. jag skrev ner de artister som förmodligen skulle vara roligast att se på hultsfred respektive peace and love. men jag vet ju inte vilken jag ska gå på än. vilket är bra. eftersom priserna stiger hela tiden. BRA GREJ.
påtal om rita/måla så satt jag någon dag i veckan och försökte plugga matte men tyckte detta var myCKEt trist och började istället måla på min hand med en överstrykningspenna. detta började med färgen gul och mitt pekfinger bara glänste av gul glädje. sen gick det lite överstyr när jag målade ett finger grönt, ett rött och ett svart. (visar upp min fina svarta tumme nedan) dagen efter när mina färgglada fingrar var lite urtvättade trodde hedda att jag klämt handen. och den väckte även intresse och frågor hos en del andra. jag förklarade kort och gott hur fingrarna tagit dessa färgskepnader.
nu ska jag nog ta o duscha. hejjjj

  

Postat av: Stina

Haha! Tokigt det där med fingrarna! Hoppas du får en helt fantastisk vecka och att allt går som du vill!

KRAM<333

2011-03-20 @ 21:53:30
Postat av: ofeliiiiia

Nejj inte p&l jag fyller ju årrrrr då!!!!!:'( ehehe

2011-03-21 @ 08:42:56
Postat av: palmi

men muääh det lutar typ lite åt det... :((((((( <3<33<

2011-03-21 @ 20:01:08
Postat av: ofeliaaaaaa

men åh. Eller alltså jag förstår ju det. men åhhhh. :'(

2011-03-21 @ 21:43:47
Postat av: palm

bläää :(((( <3

2011-03-22 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0