if you wanna

jag önskar att det var sommar. och att jag kunde få uppleva alla mina favorite band&artister live. att jag kunde få resa bort någonstans i europa med en eller flera fina vänner. att jag hade en golden ticket till vilket land som helst i Afrika som jag kunde använda när jag ville, hur många gånger som helst. att läxor och prov bara var påhittat trams man kunde göra om man viLLE! att skolan var fett slacky och att man bara gick runt och lärde sig massa värda saker som efteråt kändes fett värt att man lärt sig! att jag inte börjar 8.10 imorn med tyska. att jag inte var så himla lat. att friskis&svettis var gratis. att alla människor i hela världen bara var cp på ett POSITIVT sett, och aldrig negativt.
ooooooooooch. en massa andra grejer.
fast nu kanske jag borde plugga matte.
heji


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0