hejjiiiiiiii

heJ.
idag. skulle jag haft studiedag.
och det hade jag också. men dessvärRe hade jag även ett rep från 14-16.30.
det kändes lite ovärt. för bengt var bara bitch. å vi va dåliga. typ. ibland.
meeen jag e faktiskt på jättebra humör. föR som aaaalla andra tjatar om så ÄR det ju faktiskt vår. de senaste 3 dagarna har jag haft min gröna, tunna vårjacka på mig utan att ha någon tjocktröja under. VÄRT.
fast det stormade lite ute idag. faktiskt ganska jätte mycket. men det var fortfarande inte kallt för det. bara lite galen vind.
egentligen skulle jag haft geografiprov på fredag, fast då hade jag dött. eftersom jag har konsert imorn.
nu har jag det ioförsig på tisdag vilket är lite jobbigt det med, men förmoOOdLIGEN bättre.
nu ska jag dö. puSSSIIII


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0