all I do is dream of you

hallick. (hej)
idag på svenskan läste vi en isländsk saga, den hette nåt på "N---- saga" den handlade om hur typ hela världen dog medans dom medvetet brände på ett hus. lite så vare. och alla var typ gifta med alla. och dom lät små 5åringar dö. hoskuld hette en av karaktärerna. därav hej:et däruppe. tänkte på hallihallå, alltså halli och om man lägger till nåt, typ "ick" så blire hallick. därja!
förresten vare nåt fett VÄRt jag tänkte på idag. något som verkligen var värt att tänka högt liksom. dessvärre har jag förträngt det nu. fast en annan värd tanke jag tänkte var hur VäRT det är att sitta på något som rör sig. typ en buss. helt sjukt egentligen. men så himla värt.
just nu sitter jag å känner mig tjock o mätt. lyssnar på singin in the rain soundtrack. (alltså inte nödvändigtvis LÅTEN singin in the rain, utan även låtar som "First silent picture - extended version". även detta, värt.
i början av detta inlägg tror jag att jag hade något annat jag ville berätta om. men efter en middag där jag förmodligen bara pratade om mig själv så har även detta förträngts.
det är så förfärligt tråkigt att prata om läxor och "plugg" (som förövrigt är ett JÄTTEfult uttryck/"slang"/eller nåt, som jag använder för mycket) men tyvärr är detta jag ska ta itu med nu. iallafall borde och verkligen MÅSTEEE jag det. men. livet har ju a way to not turn out som man vill. men vi får la se.

här har ni några väRda bilder på min fina (nittioåriga) mormor&syster (hon är dock inte jämgammal) som i lördags var ute och gick i solen! (och två bilder på the one and only. mig förstås!)
     
min mun e fin hepp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0