dethär är dödsdansen

HEJLO.
CAPS ÄR SÅ JÄVLA VÄRT. ÄLSKARE.
tänk att allting känns lite extra underbart näre e sommar. dessvärre kan även problem kännas lite extra jobbiga. fast näe, typ inte. problem på vintern blir typ NU VILL JAG DÖ. på sommarn ere mer NU VILL JAG DÖ LITE HALVT. så det e ju skönt. ehe.
jag är extremmmmmmmmmmmmt taggad på p&l, och typ segla med cpn, fjällbacka, landet, WAY OUT WEST½½!!!!!! och cp. fast okej. såntdär är liiiiite tråkigt att upprepa hela tiden. nu ska jag prata om något annat.

det ligger en miniatyr av en mexikansk hatt på mitt skrivbord. den blir lite dammig från time to time. fick den av jessica efter att hon kommit hem från mexico. där hon förövrigt höll på att dö hundratals gånger. den har guldiga kanter, svart topp, guldiga blomblad och sen rosa blommor. och lite grönt här o var. tänkte att ni ville veta. så nu gör ni det.
idag flyttade min bror ut, eller egentligen gjorde han ju det för typ 10 år sen (när han var 18) men nu bodde han här tillfälligt i väntan på att få flytta in i en lägenhet han skrivit kontrakt på. hursomhelst så flyttade han ut idag, igen. igår kändes det inte jobbigt alls iomed att jag hade en cirkus 5 timmarslång hatperiod mot honom. men sen hatade jag inte honom längre och då kändes det inge kul att han skulle flytta. jag har inte direkt sörjt, men jag har inte skrattat heller. aaaaaaaaaahaaaaaaapppppp.

förresten handlar rubriken inte om någon slags typ dans på någons gravplats eller, jag vet inte vad. det är bara en låt med timbuktu som heter dödsdansen som förövrigt är väldigt bra.
hepppppppppppp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0