säckrygg

hej herbert
min packning står nu färdig och redo.
inför pEAce and lovE.
skulle först ha en gigantiskt väska men sen skulle min syrra ha den. så då fick jag den pyttelilla. där allt knappt fick plats. så nu har jag en nästan lika stor tygkasse också! värt. och ett jättestort liggunderlag.
är tagggggggad nu iallafall. fast jag är otaggad på att svettas. vilket jag säkert kommer göra imorgon i SOLEN när jag ska förflytta mig med min packning. najs.
jag hade tänkt belöna mig själv efter packningen med müsli&yoghurt och ett vänneravsnitt. men efter mycket tänkade har jag nu kommit fram till att jag inte orkar gå ner och hämta det. så jag fortsätter nog äta på min choklad ni ser där nedanför på den förträffligt vackra bilden. mums.
HEJjjjrååååååååå pussi!

 

Postat av: gultomat

gigantisK väska heter den annapANNAAAA herregud liksom..... inte gIGANTISKT!!1

2011-07-12 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0