fun for everyone


hej.
bredvid mig står en vit porslinsKO och spelar död. detta är en av dom födelsedagspresenterna jag fick som inte var av choklad. jag önskade mig nämligen choklad av alla som frågade, det var liksom lättast att bara säga sådär när någon frågade. och det är ju aldrig fel med choklad tänkte jag. och det resulterade ju i att jag fick en mängd av denna vara, av flertal personer.
nu är jag iallafall hemkommen från landikus. ÅH jag kom precis på att jag fortfarande inte sett senaste avsnittet av glee, MUMS det ska jag göra. jag hade något jättevärt att berätta men nu kommer jag inte ihåg vare va längre.
men jag kan säga något annat; idag badade jag årets första bad. (väldigt sent javet) det var lite dumt iomed att jag haft en FET förkylning den senaste veckan. den startade med "oskyldig" lock för örat, avancerade till halsont/ingen röst och senare las det ultimata snoret på. alltså har de senaste dagarna, särskilt morgnarna självfallet, varit helt fantastiskt snyt och ontfyllda. min näsa har förmodligen dött. påriktigt. MEN. jag håller på att återhämta mig gott folk. så snart är jag förhoppningsvis som ny.
nu ska förmodligen all efterlängtad uppdatering om livet och allt ont som det fyller ges!
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0