femitolvsvalsen

hejhejehjehejhejehjehje.
har varit på möja från måndag till idaAaag. me isa, jesssss o erik+gabbi o sofia.
jag har fått 4 miljoner nya myggbett. badat intensivt i typ en kvart. suttit ute o ätit hela tiden. och spelat tp 98% av tiden. men det va värt!  (NU NÄR JAG TÄNKER PÅRE så tror jag inte vi diskuterade/pratade om/tog upp/nämnde varken gud eller carola under hela vistelsen, vilket är väldigt OOOMMFGGGGGgg med tanke på att isa Är ett galet cp!)
mmmmmmmmmmmums. jag längtar till peace. lalalalallalalala.
ähmen snart ere jazzfestivalen. också mums, även fast jag inte e så insatt där. kussemurrrre kommer på fredag, hejhejhjekuli! och imorn ska jag träffa offan. nu ska jag kolla på vänner. o äta glass med varma hallon.
eller ba lyssna vidare på timbuktu. fet grabb. inte ytligt sett alltså. heheheheheheh lOOOOOOOOooool.
hejhejhejrå bebisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0