fake/real

hejåhå.
jag började läsa Hanteringen av odöda på möja och inatt drömde jag en jättekonstig dröm som jag förmodligen drömde på grund av boken. konstig, alltså inte läskig, men det kändes jävligt konstigt efteråt. mitt fönster är öppet och bara halva gardinen överdragen. nu när jag tänker på det så känns det lite kusligt. resten av huset sover o allt. kollar på friends men kände att jag behövde pausa lite. min fina klocka har slutat fungera, fast det var ioförsig ett tag sen. det är sommarlov och det känns verkligen jättekonstigt minst sagt (tjatigt ämne javet, alla sägersammasak). musiken jag lyssnar på just nu känns lite fel, passar inte riktigt in på humöret egentligen. jag undrar exakt hur detdär lyssna-högst-5-ggr systemet funkar på spotify. bläddrade just förbi typ 4 bra låtar som jag inte vill slösa på men råkade börja lyssna 2 sekunder. åhnej.. både trist o kul att typ hela världen lyssnar på samma artister ibland. typ nu: veronica maggio. det börjar bli lite tjatigt att hennes skiva alltid sätts på, att någon rabblar upp vilken låt som är bäst/fetast. ändå fortsätter jag lyssna på't. jag längtar till landet jättemycket samtidigt som jag bara vill vara i stockholm vissa stunder. nu fick jag ångest över att sommaren ska ta slut igen. den gör verkligen det typ snart. äh fyfan.
ska kolla på friends nurå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0