obladi

hej hehe
hehehehehhe. jag älskar att hehe har kommit tillbaka till mig.
tyckte verkligen att hehe var töntigt för typ 3 år sen. men nu funkar det liksom igen.
mamma hittade precis ett random gosedjurskrokodilhuvud som man kan sätta på huvet eller sätta in handen i och röra på käkarna. sjukt random och kul.
imorn ska jag till ullared. är taggad. jag ska bara njuta av den fantastiska miljön och shoppa loss på typ balsam. för mamma köper alltid mindre balsam än schampo trots att vi konsumerar mer balsam. DILEMMA.
krokodilen ligger här brevid mig. klappar den lite lätt.
jag är JÄÄtete otaggad på halva världen. men saknar typ en åttondel av den andra halvan. är lite ledsen också för att jag inte hänkar till emmab. triSt.
men. jag nöjer mig med att handla lite hos ulla istället.
nu ska jag nog kanske nästan sova. tydligen ska vi kasta oss iväg redan vid åtta imorn. annars får man ingen parkeringsplats. världen ÄR minsann galen.

oblada.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0