secret window

hej.
jag hatar att ha hicka.
för när jag har det så vet jag att den kommer återkomma flera gånger under dagen. med något enstaka undantag. när jag hursomhelst fått det en andra gång DÅ vet jag säkert att den aldrig kommer lämna mig ifred.
värst är ioförsig att ha hicka i flera dagar.
jobbigt detdär.
något mer som är jobbigt är när man tänker vad man ska säga eller skriva jätte snabbt. man liksom har meningen färdigformulerad på ett nafs innan den ska ut, men sen precis när man är mitt i att rabbla upp den så tappar man detdär huvud substantivet eller ordet och man får tänka jättelänge alternativt aldrig komma på det alternativt fråga en närsittande om ordet och försöka arbeta sig runt det (alltså förklara ordet med synonymer och liknande) så att hjälppersonen kan komma på ordet åt en, innan man kan slutformulera sig.


idag var jag iallafall på ullared och köpte för exakt 333 kronor. betalade med jämna pengar gjorde jag också. kände mig nöjd. 333, inte alls farligt. man blir annars lite tokig hos ulla, bara köttar på med filmer o handkrämer som man tycker är billiga och slutar vid det dubbla. men icke idag. bästa köpet var lätt Kenny Begins (som jag letat efter i HUNDRA år i alla affärer för att köpa) och Kenny Starfighter serien för 30 spänn per kotte.
jag höll på att först köpa ett barbapappalakan och gick sedan över till att vara HYSTERISKThySTERISkt nära på att köpa ett finduslakan. men kom sen fram till att pettson tog upp för stor del av lakanet. kändes som att han skulle vara en lite läskig farbror liksom. jag ville bara ha findus egentligen. (och att det inte passade till min fula blåa vägg)
verkar bra.

nu blev det väl långt och jobbigt kan jag tänka.
hejrå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0