säg mig

hejhoppi.
jag sitter o sörjer att jag glömde gå på serenades på p&l, fit t a. OCH att jag precis lyckats spamma hela jävla fb med youtubeorgasms för att jag klickade på ett jävla event jag blev inbjuden till. jag e sinnesjukligtcp trött men annars ere bara finnemang. peace and love var faktiskt helt underbart, vissa stunder, typ dom riktigt jävla varma svettiga helvetiskt heta joBBIGAa var mindre roliga. men alla andra var underbaraaaaaa. åh. trots att hela campet luktade gammalt kiss så längtar jag redan tillbaka. om jag hade fått vila upp mig nu någon dag skulle jag LÄTT åkt tillbaka typ. gosebebbbbb.
timbuktu var iallafall bäst. gullerull.
jag har tagit en hel (lol) engångskamera full med bilder. dom ska jag framkalla och visa någongång. tills dess har jag bara lite cpiga mobilbilder som jag kan dela med mig lite av.
förresten har min blogg blivit det tråkigaste på hela jorden. jag hoppas den dör lite. ska försöka rycka upp den, (och så gör jag inte det .ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp)
nu ska jag verkligen somna till friends. väääääääärt.
imorn ska jag upp halv sju för att jobba. jävligt najs hörru.

       


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0