lyssnar på bon ivers nya

HEJ!
idag har jag jobbat i 7 timmar, behövt gå upp halv sju, haft jetehes röst och känt mig som värsta rökARn (trots att jag inte röker), köpt (och ätit) en magnumglass för 25 spänn - dyraste jag ätit, öppnat aladdinask nummer 2 av 2 som jag sitter o knaprar på nu, insett att josé gonzález är svenne och därmed även junip - worldturner, ätit en jättefräsch macka när jag var som hungrigast, andats in en del damm, haft svidande bränna fortfarande, bett sj om mina 150 spänn tillbaka och kanske nåmer nämnvärt som jag inte kommer på just nu.
imorn måste jag jobba igen, jobbigt, men ändå värt. får ju timlön så jag lär ju få mer betalt än om jag hade stressatstressat klart jobbet idag. här sitter ja nu o e törstig. mmm ska hämta lite citronjuice. saft heter nog förresten. börjar nog tycka att popaganda är värt i år trotsallt. även fast jag inte känner nån hysteriskt sugande känsla. vet inte om jag ska på way out west eller inte, har ju egentligen fått pengarna till den i present och vill verkligen gå, men johoe kan ju inte.

mer p&l mobilbilder. känns förövrigt sjukt konstigt att inte vakna upp i ett tält varje morgon. och gå till vattenstället o dricka vatten, koka nudlar och äta mackor utan skinkost hela tiden. saknar det faktiskt sjukt mycket. trodde jag verkligen inte att jag skulle göra typ.

     



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0