hur lång tid skulle det ta

det är verkligen 30 grader i mitt rum. har liksom "kvälls"solen. eller hela eftermiddagen typ. det ba steker. min termometer visade 40 grader mot solen förut. verkar sunt.
idag fikade ja först me elsa, efter en stunds vandring i hettan hittade vi tillslut fram. jag älskar att jag hittar i min egen stad. sen skiljdes vi åt och jag träffade jessie och åt typ lunch på vapiano. varmt är ett ord som skulle funka för att beskriva denna dag. för det var det minsann. fast så sjukt skönt när man lugnat ner sig och satt ner och var normaltempererad igen.
imorn åker jag till götet så jag borde packa nu. OKEjjjjjjjjjj.
jag vill verkligen läsa massa böcker. jag känner mig alltid så jäkla nöjd efter jag läst ut en bok. känns som värsta duktiga insatsen hehe.
jag har verkligen inget kul att skriva.
cp. hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0