hemskt mycket hej

Hej.
läste precis ut en bok, Italienska skor. började på den för minst ett år sedan, säkert ännu tidigare. det blev en såndär bok som man (jag) börjar läsa och sen av någon anledning glömmer bort eller tillfälligt tappar intresset för. i sommar har jag några sådana böcker jag tänkt läsa ut, once and for all liksom. hursomhelst låg jag knappt i mitten när jag återupptog läsandet för någon vecka sen. vart lite segt först, men idag läste jag typ de 100 sista sidorna och dom var definitivt bättre.
vet inte egentligen vilka slags böcker jag ”fastnar” för. antagligen böcker med någon slags hemskhet. någons död eller mörka hemlighet eller nåt. fast det gör väl dom flesta. spänning och tragedier är allt nåt å läsa. slipper man tänka på sina egna små problem i livet.

annars de senaste dagarna har jag haft rätt fullt upp med att leka med en 6åring som har en hejdlös energi och gullighet. bilder orkar jag inte lägga upp just nu. tänkte säga hej mest och så.
Hejhej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0