fel del av gården

hejhejhej
jag vill åka till gotteland. har varit där en gång men det va najs. förra sommarN.
vill åka till emmab me samjo. vill läxa upp sam eller va hette han nu igen, jävla halmstadbo. vill att spotifys femsystem ska bokstavligt talat DÖ. vill att sommarlovet ska vara längre, har sån jävla ångest.
påtal om ångest. det var något jag fick idag. värsta panikattacken typ.
jag har ju en liten fobi för handleder och alltså därför även ådror. och idag, helt jävla oskyldigt satt jag på tuben och stirrade ner en tant mittemot mig och försökte bestämma hennes ålder. hon såg gammal ut men va så jefla makead och galen. sen gjorde jag misstaget att titta ner på hennes hand. sjukt jävla dumt gjort. jag skojar verkligen inte när jag säger att jag i tio minuter satt och krampade med armarna mot min kropp i en förstelnad position. mina ben mådde liksom illa och det kändes verkligenverkligen som att mitt hjärta slog ojämna slag. hennes ådra var fan det vidrigaste jag sett och det rycker som fan i mina armar nu bara när jag skriver om det. när jag gick av tåget för att gå vidare till bussen va mina ben vingliga och jag kände mig som det största cpet världen någonsin skådat. men då såg jag en (förmodligen) bög gå förbi som var jättelång och hade jätterandom kläder på sig men det såg ut som att han precis kommit ut me det (pånågotrandomvis) och då kändes av någon även detta random anledning bättre. sjukt random javet men så vare.

okej. kej. ej. j. ej. kej. okej. o. k. e. j.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0