don't let it fool you

jag har quasimodopose framför datorn igen (tänkte skriva datan men det kändes som att jag var en 13årig datanördig kille då) det känns inge bra. men jag ÄR verkligen för lat för att veckla ut mig själv från denna position.
jag har badat idag. weeeeeeho. i älta. brevi claras new house, maji va me också(OFFAN mE). det va så himla värt. jag dör lite. innan det låg jag o offan på djurgården och åt jordgubbar, vindruvor och kladdkaka i värmen. mums.

nu fick jag plötsligt lite random nostalgispasm från peace. åh. hade verkligen bara velat vara där nU. ätit lite nattnudlar och petat på joppe medans hon powernapade. chillat me randoms. suttit utanför vårat chilliga tält.
nu ska jag lyssna på lite deppig musik (för att det är så himla skönt) och sen sova.
heji


Postat av: offff

Nu tror alla att jag var en badkruka och åkte hem innan ni skulle bada!!!!!!! Jag var ju me också

2011-07-08 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0