det e inga problem

nä nu borde jag gå och lägga mig.
istället för att googla på lyrics på bra låtar och sjunga me och tappa vissa meningar på grund av hesheten eller felläsningar. jag e så himla kissi också, har druckit för mycke citronsaft. så himla gott!!!!!!!!!
lite gaylord (omg va länge sen jag använde det ordet, mitt favvoord i typ 5an-6an!!!!) att lägga upp bilder på sig själv. men med den första vill jag återigen bara visa mina najsiga 3d glasögon som ständigt ligger å vilar på mitt bord och med den andra hittade jag en cool effekt på datakameran - att ta MAsASSa bilder med ett klicK!
och så vill jag självklart visa mig själv för att jag älskar mig mest över allt annat. men det är såre ska va.
hepplo

 

Postat av: offfffffi

åååh. du kanske också kommer börja ha webcam bilder i dina inlägg nu!!!!!!!!!!!!! det ser ju trots allt tomt ut om man inte har några andra bilder att visa

2011-07-05 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0