äppelknyckarjazz

hejhopihopo.
jag befinner mig i hufvudstaden. men inte länge till! imorn beger jag mig ut på havet i simpes segelbåt med sällskap av honom själv, offan o clarre. tänkte packa i min korvväska sen (backpackerväska med Lithellslogo på, det är såre ska va).
efter att min syrra lämnade mig förut försökte jag hitta goda ätbara saker i det tomma köket. jag satte mig vid teven och kollade på kniven mot strupen. absolut sämsta jag sett. hatar verkligen han killen. så jävla dålig och ful. usch ryser verkligen. sen kollade jag på typ american idol, trist. alla ba smörar, man dör typ av FettttttT när man kollar påre. sen fastnade jag vid Den där Mary som jag sett 200 gånger, lika halvdålig varje gång. men det dög. en dator, lite glass, senare te och müsli gjordere mer ok. müsli med frysta hallon denna gång. pågrund av bristen på färsk frukt. jag vet att ni vill veta mina variationer av min älskade müsli. mmmmmmmmmums. blir sugenn igen. nu ska jag typ packa.
HEJJJJJJJjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjji.

var otroligt stolt över att jag först knöt en knut på tre grässtrån, sen flätade den och KNÖT EN KNUT TILL. häromdagen alltså.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0