nå rött tjafs



i brist på annat att visa lägger jag nu upp denna smakfullt ihopsatta bild på en av mina bästa outfits. ett säkert kort, när man inte vet what else to wear liksom.
det va väl mest om det om det. idag har jag repat från halv nio till fem i globen, för alla intresserade så att säga. jag sitter i en trist stund som denna och försöker plugga matte - ack förgäves då jag HELT PÅRIKTIGT, PÅ SANT inte förstår ett jävla skit på de sidorna jag ska ha gjort till imorn. därför ändrar min hjärnaktivitet fokus från matteboken till outfitcollage. jag får aids påriktigt av alla "NU SnÖar DET LolOL"O"L" statusar. det snöar ju inte. foerhelvede. DET SNÖAR JU INTE. mmmmm. nu ska jag fortsätta ha damp i min ensamhet. HEjjjjj!

Postat av: Anonym

vad äter du

2011-12-05 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

en sorts klubba eller bär/frukt på pinne kanske

2011-12-05 @ 22:19:32
Postat av: palm

någon slags grillad körsbärstomat trorja

2011-12-05 @ 22:55:08
Postat av: Isa

fin tröja

2011-12-06 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0