en mört


här är en mört.
effekten på bilden är bland det största lol:et jag sett. men det är okej när bilden är tagen direkt från google, tack kompis! det är en mört i varjefall. och den har absolut ingenting att göra med någonting. men den fanns i min bilder-mapp, förstås av en säkert förståelig anledning. jag lyssnar på timbuktuuuu, för han e gla o bra. förut gjorde jag tyska!!!! OCH va lite smart typ, fattade grammatiken och ba kastade fram snygga lines. imorn har jag uppsats och vi skulle "övat" på lektionen men det gjorde inte jag, så BÄTTRE SENT ÄN ALDRIg. hepp.
nu ska jag sova, för att försöka att överleva den första lektionen. (vilket jag inte gjorde idag på matten där jag istället halvsov eller spelade guppyspel på jessies mobil)
HEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0