sailor's vision

hejhejehje.
åh jag är sugen på att se torkel i knipa. bra film hörru.
idag har mitt huvud varit lite döende. iallafall har jag haft lock för öronen, synsvårigheter pga. trötthet, TÄPPT (som fan) näsa och en ständigt öppen mun pga. andningssvårigheterna med näsan. samhälls och historia lektionerna kändes som en enda jävligt lång en, fast dom va najs ändå. jag dumhetsförklarade mig själv en gång men det är lungan. när jag kom hem låg jag i min säng o kollade på my name is earl.. hehe. och åt 4 kiwisar vilket resulterade i att tungan brann. jag är typ lite halvallergisk mot kiwi, min tunga blir alltid galen när jag äter för många. men åååh dom är så goda. och så ville jag c-vitamina så jag blir friskskskus.
åh jag blev näSTan lite sugen på att träna. random.
mmmm. ska nog gå och hämta en kiwi ändå. jag blir lite galen. dom är liksom hysteriskt fräscha och goda. mmmmmmmmmmmm. gottgottgott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0