mmmmm som i mumma

Hej!
jag sitter o lyssnar på "Plupp hemma i fjällen" på spotify, bra grej. lugn och lite gosig. användere mest som bakgrundsljud liksom. men jaaaaa. vad gjorde jag i torsdags? kommer inte ihåg. JO juste kör! och innan det åt jag hemma hos offan trorja. kören va snel. typ hej. på fredagen upplevde jag min första naturkunskaps lektion i tvåan, den va lite seg men okkkkkkkkkkkKKK. sen åkte jag hem till joppe och skruvade på proppar, åt bullar o kakor, drack te och pratade heheh lolololo. sen gick vi på bo kaspers och vandrade mest runt o sånt istället för att stå och lyssna sådär jättemycke men det va chilllllllll. sen va resten av kvällen chilllllll. lördagen va chilllllllll. träffade offan och gick på Djungelboken på stadsteatern med isa. idag vare högmässa, bästa jag Vet. mmmmums. verkligen ganska trist. men ändå lite gosigt. pluppiplupp.
om ni ska lyssna nåGOT på plupp hemma i fjällen så ska ni lyssna 10:21 och typ tre sekunder frammåt. bra.
nu är jag för snorig för att existera och ska plugga matte istället för att sitta här och dö.
PUUSsssssssi

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0