purple rain

hEJEHHEHj ååååH.
fattar ni att jag har sett PRINCE. helt jävla galet. och han var så extremt hysteriskt jättebra. och wayout var så himla fett. jag hade endagspass men min syrra lyckades pilla bort 1 av hennes 2 armband hon fått som volontär så min kusin gick gratis första dagen och jag gick gratis andra dagen. VÄrt.
framförallt var prince värt. leendeeeet <333333 och fleet såklart. åh dom var så fina. och hives var sådär randomjättebra typ, fet konsert. trots att jag gillade dom för cirkus 3-4 år sen. tallest man on earth var jättefin också. ååh så himla bra, sista låten och så. mmmmmmm. way out. så sjukt jäkla fett.
jag e glaglaglagla. och hemma(!). fast lite ledsen också, saknar redan gbg hehehe. det är så himla somrigt liksom. att åka hem till sthlm betyder att sommaren är över. inte lika somrigt alltså.
men imorn åker jag till löpe med 12 små gullisar. det e ju kult faktiskt.
men nu har jag jätteont i ryggen efter hundra timmars resa längst bak i bilen. så hejdåååååååi.
pusspusups


asssså åååååååååååååh. jag vill bara se igenochigenochigenochigen. PRINCe <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0