fleet

hejjjjjjjj.
jag sitter å peppar inför wayout. knaprar choklad & lyssnar för tillfället på explosion. mmmmmm.
jag vill klappa getteeeeer. dom är mina nya vänner. klappade en häromdagen, då kom dens två bebisar. och jag gav dom strå efter strå, och dom tuggade lite på mina fingrar och jag klappade dom på nosen <33333333 sen ville albin bokstavligt talat äta upp dom så han röt som ett lejon men ingen ens blinkade. förutom jag då, som studsade ifrån mina nyfunna vänner som jag så gärna ville stanna hos. mEN det göringe.
idag vaknade jag förövrigt till extrem blåst utanför mitt fönster. solen sken in som om hela jorden brann och det blåste som att hela huset flög runt högt ovanför molnen. ventilen i duschen gjorde så att duschdörren slog i var tredje minut. vilket gjorde att jag vaknade varje sådan. (minut). och varje gång trodde jag att någon var i huset. jag var nämligen själv.
idag såg jag ett par fina shorts på hm. mmmmm. det kan vara bra å veta. men jag nöjde mig med att köpa min allrabästavän på absolut hela jorden. (lejonets&björnens italiensk chokladglass) kärleken till detta glasspaket är så enormt att det bara BUBBLAR öVERrrrrrr.

nedan finner ni fleet foxes. kommer lätt bli det bästa på wayout. längtar näs-tan så mycket att jag dör.


   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0