två meter ernst

jag vet inte riktigt vad som har hänt, men helt plötsligt har jag gått från att verkligen hata ernst och rita honom som en djävul, till att älska honom. fast jag tror det är för att jag verkligen avskydde honom bara för att min moster alltidalltid tjatade om hur bra han var. men nu tycker jag bara att det är kul. hehe.
nog om det.
senaste två dagarna har spenderats på löpis. ååh. det var verkligen bästa gången av alla nu. vi var bästa blandningen, exakt rätt liksom. stämningen var på topp och alla var så bra och gosiga. inga sura miner. det badades, åktes ring, skrattades så att jag vErkligen fick ont i halsen, törstades, gosades, lektes, lagades mat & diskades! så himla kul och gos och bra hela tiden bara. mmm. vill tillbaka.
asså åh. nu vill jag verkligen bara ha en omgång till av way out, landet och löparö. så himla värt och sjukt jävla bra.
önskar verkligen att sommaren aldrig tog slut. en evighet av välmående. det vore väl nåt.
nu ska ni få fröjdas av sånadär extremt fina bilder från min extremt duktiga kamera. <3333
pussseeeeeee

              

Postat av: clariii

ååå jag håller verkligen med dig,längtar SÅ tillbaaaakkaa!!! och förresten så lollade jag högt åt bilden på erik nu med,vissa saker blir aldrig tråkiga fan

<3 älskling

2011-08-19 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0