två an

här är ett cp. jag e lite rädd för denna bild men det går bra ändå.


idag. var första dagen i tvåan. vi hade upprop i typ en timme, för att CH arbetar i snigelspeed. eller egentligen är han väldigt hurtig, men det är så mycket saker som kommer upp på vägen att det bara kan inte gå att säga alla namn på en klasslista på 5 minuter. lägg på minst 20 så kanske det kan funka.
men det va chilllll. i klassrummet kändes klassen lite gosig nästan. men sen flydde alla. så då åkte jag hem, och gjorde en kärleksmumskaka. sen åkte jag tillbaka till stan och hade körstyrelsemöte med gosestyrelsen. det va crazy as always, HAHA lol. men pluppigt.
nu ska jag hämta lite proviva svartvinbär. min nya bästis. (förutom oliver rå)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0