strangers

hejjjj hejjj hemskt mycket hejjj.
igårkväll spenderades hemma hos moa tillsammans me gosebarnen. vi åt pizzzzza o gott. pratade om times to come och så. idag har jag varit hos min granne i drygt 7 timmar på födelsedagsfika som resulterade i grillkväll. jättegos vare faktiskt. lite stelångest först men det släppte och var riktigt chilllll o bra sen. inga bilder har jag förstås. varken från igår eller idag. istället kan ni få en random bild på en random mjölkkanna i form av en ko, som jag har fått av isa. med ängelbakgrund!
jag satt och hade ångest för skolan o så men det resulterade i lite adhd istället så jag köttade ner våran klassida på fb och nu känner jag mig genast lite gladare. är på sånt där ironiskt humör typ (inte nu när jag skriver dock, men liksom inuti mitt huvud). heheeee. mmmmm jag känner för å kolla på my name is earl. det ska jag göra.
puSSSssssssi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0