I'm so happy

jag är lämnad ensam för att dö här i mitt lilla hus.
mina pears har åkt hem till stockholmia. imorn kommer systrikus. och på torsdag kommer papirus tillbaka, med resten av syskonskaran och två boyfriends. snart ere wayouT. dessvärre (vilket underligt ord egentligen, dess+värre. mm) var festivalbiljetterna slut när jag skulle köpa biljett så jag har endast en fredagsbiljett.. :( men jag får iallafall sere bästa. Åååååhh ja längtar.
om två veckor är livet slut och döden börjar. nährå.
ehe......... (riktigt så hemskt är det kanske inte) ÅHERREGUD. JAG HATAR BANANFLUGOR. nivet sånna där småsmå äckliga flugor som sätter sig på all frukt dom kan hitta. sådana har iallafall INVADERAT denna värld och är här för att döda mig. dom är verkligen galna och jag hatar dom från allra djupaste djupet av mitt hjärta.
det känns som denhär bloggikusken bär på för mycket hat och ilska. fast inte så mycket kanske om man tänker efter. JAG ÄR iallafall glad. därför skriver jag idag!

min nya största hobby i livet är att lösa korsord. fast jag hatar det lika mycket som jag älskar det. det är liksom fruktansvärt frustrerande när man inte kommer på ordjävlarna. eller om det är typ svårighets grad 3/5 och uppåt. att beställa små pluppiga saker från cdon är också min nya bästis. DET är verkligen KULi. att få ett paket i brevlådan är liksom HAPPINESSSS och sen att det dessutom är grejer man vill HAAA. då ere liksom oövervinnlig lycka.

tänkte nu visa en bild på en bananfluga men bilderna på google höll inte måttet. (de såg för äckliga ut) så ni får klara er utan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0